23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dynekongen blev rig på jysk købmandsskab

Hvis Lars Larsen havde lyttet til analytikerne, havde han nok aldrig vovet at bevæge sig ind på det tyske marked, mener han.

Lars Larsen vidste, siden han åbnede den første butik i 1979, at én butik ikke var nok. Derfor har han nu over 2.000. Det skriver JydskeVestkysten.

- Vores succes skyldes jysk købmandskab, hvor man skal sælge en vare for mere, end hvad man gav, og helst så meget, at man kan leve af det derimellem, fortæller Lars Larsen i sit foredrag.

Ifølge Lars Larsen overanalyserer mange forretningsfolk sig ihjel, og hvis Lars Larsen havde hørt på analytikerne, havde han nok aldrig vovet at bevæge sig ind på det tyske marked. På trods af mange fejl i begyndelsen, da Lars Larsen gik ind på det tyske marked, blev det senere hen til en dansk succeshistorie.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062